Kvällsdags!

Varför blev det så sent så fort idag? Ska snart skölja av ansiktsmasken och sen sova. Jag trodde jag skulle slockna tidigare framför tv’n, är helt slut efter att ha passar systerdottern i två dagar -hur orkar alla föräldrar med all lek?? Riktiga kanondagar har vi i vart fall haft tillsammans ❤️ Det var ett skönt avslut på ledigheten. Nu imorgon ska jag förbereda mig ordentligt för den nya veckan, för nu vaknar skolan på riktigt, hurra! Vi börjar måndagen med uppstart i Aulan, vi har fått hela 15-20 min på programmet till Mediateken! 😱 Så mycket tid behöver vi inte, men det är skönt att se att vi är prioriterade och uppskattade av ledningen. 😊

Leave a Reply

