Soma ponys!

Spännande vad man hittar i sina lådor och skåp ibland. Dessa samlade jag på som barn. Visst är de ganska barnsliga att ha, men vissa saker blir man ju glad av att bara se på? Tänkte att jag skulle plocka fram dem så att min systerdotter kan leka med dem när hon är här. Hoppas hon gillar dem lika mycket som jag gjorde 😜 jag älskade små leksaker som jag kunde bygga hus åt bredvid vattenpölar (sjöar) och med det i åtanke är jag förvånad över att jag inte tappat bort dem, biblioteksordning sitter kanske i benmärgen? 

Leave a Reply

